dermatolog kraków wenerolog alergolog immunolog mężczyzna testy alergologiczne testy alergiczne alergie uczulenia testy płatkowe testy punktowe testy z krwi leczenie wyprysk egzema łuszczyca trądzik bielactwo łysienie kolagenozy grzybica kapilaroskopia, Edukacyjny Portal Dermatologiczny 'dermatolog.eu', wenerologia dermatologia, dermatozy, choroby skóry, higiena skóry, choroby skóry, śródmieście, dobry dojazd, dobra lokalizacja, Kraków dermatolog kraków wenerolog alergolog immunolog mężczyzna testy alergologiczne testy alergiczne alergie uczulenia testy płatkowe testy punktowe testy z krwi leczenie wyprysk egzema łuszczyca trądzik bielactwo łysienie kolagenozy grzybica kapilaroskopia, Edukacyjny Portal Dermatologiczny 'dermatolog.eu', wenerologia dermatologia, dermatozy, choroby skóry, higiena skóry, choroby skóry, śródmieście, dobry dojazd, dobra lokalizacja, Kraków

dermatolog.eumisja

Edukacyjny Portal Dermatologiczny 'dermatolog.eu'

Misja Portalu

Szanowny Czytelniku!
Wiedza jest najważniejszym środkiem zapobiegania chorobom. Nierzadko też chory do wyzdrowienia bardziej potrzebuje wiedzy niż lekarstwa. A jeśli już przyjmowanie leków lub zabieg medyczny okazują się nieuniknione, to pacjent rozumiejący swoją chorobę więcej na nich skorzysta. Dlatego warto wiedzieć jak najwięcej o zdrowiu i chorobie.

W trosce o zdrowie i skuteczniejsze leczenie moich pacjentów, postanowiłem stworzyć edukacyjny serwis internetowy 'dermatolog.eu', który właśnie oglądasz. W miarę zdobywania kwalifikacji i doświadczenia zawodowego nabrałem przekonania, że sukces leczniczy w chorobie przewlekłej (a choroby skóry zwykle zaliczają się do przewlekłych) możliwy jest tylko wtedy, gdy pacjent posiada wystarczającą wiedzę o swojej chorobie. Wiedza ta powinna być oparta na rzetelnych źródłach i niezbitych dowodach naukowych, ale także musi być zrozumiała dla pacjenta. Tylko skąd taką wiedzę czerpać? To wielka sztuka - przedstawić osiągnięcia nowoczesnej medycyny w formie zrozumiałej i atrakcyjnej dla pacjenta. Postanowiłem podjąć to wyzwanie, a czy mi się to udało - oceń proszę sam.

W miarę zdobywania kwalifikacji i doświadczenia zawodowego coraz bardziej zdawałem sobie sprawę, że sukces leczniczy w chorobie przewlekłej (a choroby skóry zwykle zaliczają się do tej właśnie kategorii) możliwy jest tylko wtedy, gdy pacjent posiada wystarczającą wiedzę o swojej chorobie. Wiedza ta powinna być oparta na rzetelnych źródłach i niezbitych dowodach naukowych, ale także musi być zrozumiała dla pacjenta. To niełatwa sztuka, przedstawić osiągnięcia nowoczesnej medycyny w formie zrozumiałej i atrakcyjnej dla pacjenta. Zapraszam Cię, szanowny Czytelniku, do zapoznania się z moim serwisem, a jeśli nie znajdziesz tutaj odpowiedzi na nurtujące pytania, proszę o email. W miarę możliwości czasowych staram się odpowiadać na wszystkie emaile. Zapraszam również do skorzystania ze specjalistycznej porady lekarskiej.

Jeszcze garść ważnych informacji, które warto sobie uświadomić przed skorzystaniem z tego serwisu: przez Internet można edukować, jednak nie można leczyć chorób przez Internet. Niniejszy serwis ma charakter edukacyjny i nie może zastąpić wizyty u lekarza. Jeżeli podejrzewasz u siebie obecność choroby skóry, zgłoś się niezwłocznie do specjalisty dermatologa. Pamiętaj: Wczesne rozpoczęcie leczenia zwiększa szansę na szybsze i pełne wyleczenie!

Życzę Ci dużo zdrowia i zawsze pięknej skóry!

dermatolog.eumisja

Document created: 30 August 2007, last updated: 25 April 2012.